söndag 28 september 2014

Dag två i träningens tecken.

Vakna upp med att jag kände av utfallen från igår. Vilket var så längesen jag hade träningsvärk så de var mest glädje i kroppen. Efter man haft morgon en stund så var de dags att åka till min underbare PT Christian som tog med mig ut på upptåg. En mysig lite tur till Solvarbo. Där hans pappa och sambo Therese bor med sina hästar och höns.

























Sen vart de gymmet för hela slanten 








Jag har som sagt träningsvärk sen igår, men de var bara att köra. Har lärt mig så mycket dom senaste två dagarna så de finns inte ens. Det bara snurrar i huvudet av all information. Men de är så kul så de finns inte. MEN jag har mycket att öva på när de kommer till att hitta rätt teknik. De är så mycket som kan bli fel om man inte gör rätt. Men jag vet iallafall hur man gör nu ska bara fixa till tekniken. stretcha ut musklerna och öva öva öva. Jag ska klara det. Det finns inget annat.

Sen när vi kört igenom lite av gårdagens träningsuppgifter. Då bar de av till köket. 
Där vi experimenterar loss lite De blir lätt så när man släpper loss två människor med en bokstavskombo i samma kök. Idéerna haglar och rätt som det är så föds en ny ide. Detta vi jobbar med nu är något vi kommer presentera senare. Men så här vart lite av köksarbetet. 





Nu ska de snart sovas. Det är ju en dag i morgon också. Sista träningsdagen med min PT Christian då vi ska träna igenom HELA kroppen. Sen ska jag klara av detta själv utan någon som står och säger -inte böja knäna så mycket! - Hållningen?? Du är underbar och har sånt tålamod men mig då jag blir frustrerad när de inte går som jag vill. 

Tack får hela mitt hjärta att du tagit och tar dig tid! 
Tack! 

Vi får höras i morgon! 

Kram kram 
Thess



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar