måndag 8 september 2014

Rätt eller fel?

Lediga dagar går så fort. Tycker dom kunde vara lite längre, så man kunde hinna lite mer saker. men jag känner att jag kommit en bra bit med de jag skulle fått gjort och även hunnit och hänga lite med en vän!

Nu är de jobb i dagarna fyra, sen ledig helg. Ska på besiktning på operationen den 11/9  (Bukplastik)


Hoppas på att bara få ettor och inga tvåor. För jag vill verkligen börja träna på riktigt den 27.e. Med min PT så man kan komma igång, Tänkte faktiskt börja gå ut och gå från i morgon innan jobbet igen, har saknat detta väldigt mycket.

En skön morgonpromenad innan jobbet ger ju väldigt mycket energi under dagen. sen äta lunch i morgon och sen fasta om allt går som jag tänkt. En dag i taget. En dag i taget.

Får väldigt ofta frågan hur äter du? Hur mycket ska jag äta? De finns inte rätt eller fel på dom frågorna, alla kräver olika, man måste testa sig fram till sin ultimata balans var man mår som bäst och är i ketos.

 Är man sen sockerberoende så är de ju så strikt som möjligt som gäller, man måste hitta vad som triggar igång en för mig så kan de räcka med en gräddsås. Jag har ultimat ketos och mår bäst under den då är de till exempel kött och beasås samt smör. Mejeriprodukter är verkligen inte bra för mig. Så är de inte svårare än så. De triggar igång sötsug om aldrig förr. Så jag försöker att hålla mig till så lite mejeriprodukter som de går.

Nu blir de snart sägen och sova klockan är ställd på 05:30.
Morgonpromenad skall utföras i morgon punkt slut. Finns inga ursäkter som kan stoppa mig i morgon.

Vi hörs i morgon!

Kraaaam kraaaam
Thess









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar