onsdag 3 september 2014

Min terapi.

På måndag ska jag börja gå ut och gå igen. Ska bli så skönt så de finna inte ens. Då får foten vara frisk. Antingen den vill eller inte. För jag behöver komma ut och gå, rensa huvudet varje morgon är ju underbart!
Njuta av den sista tiden med utomhus promenader, för sen blir de nog för kallt i oktober, men vem vet de kanske funkar även i oktober. Dock blir de nog mest för frisk luft än kondition i oktober, dör då är de mest gymmet som gäller, ska testa yoga tror jag, är ju vig som ett kylskåp, inte så mycket alltså, men kanske kan bli.



Jag vet att detta kan vara lite tjatigt ibland men jag ser min blogg som terapi för mig, och hoppas att jag inte är allt för tjatig om mina tankar och hur jag känner i livet just nu. utan faktiskt berör och hoppas att man kan förstå hur jag känner och hur jag tänker. Vill ju inget heller än att hjälpa andra att förstå att man kanske känner också, inte bara går ner i vikt. De är så mycket mer, hur mådde man när man började? Inte bara fysisk utan även psykiskt Man måste ju gå ner i vikt i huvudet också.


 De är de jag gör nu, Men läxor från min PT som att titta mig i spegeln och se resultat där, skita i vågen för att slippa stress som hämmar viktminskningen. Dessa grejer jobbar jag på varje dag. Inget konstigt med de, inte så stora tycker du kanske?? Men för mig är de stora och tuffa mål varje dag. Att kunna gå förbi en spegel och som dom allra flesta tittar in i den gör jag tvärtom jag tittar bort.Jag ska en dag också kunna gå förbi en spegel och titta in i den och faktiskt vara så nöjd man kan bli med de man ser.


Med så nöjd man kan bli så menar jag att vi har alla mål vi vill nå och når jag dom så hittar jag säkert nya. där av så kommer man nog inte bli mer än så nöjd man kan bli. Men jag ska klara de, den ska jag, Jag kommer inte ge upp Christian de kommer jag inte!


Men de kommer komma mycket känslor och mycket funderingar och tankar kring allt, men de är de som rör runt i mitt huvud som hamnar här, Detta är min terapi så ja de kan bli lite tjatigt ibland.

Nu ska jag snart sova.

Ledig men lite att göra trots allt.

Vi hörs imorgon igen!
Natti natt
Kram kram
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar