torsdag 4 september 2014

Älskar att vara ledig.

För typ 2,5 år sen så var de inte alls så, såg ingen vits med att vara ledig. Hade ju ändå inget för mig, orka ju inget mer än att äta och sova. Så jag jobbade hellre. Då fick jag ju gjort något, och jag betydde något. Jag var/är ju bra på de. Hade ju inte direkt utseendet på min sida då ( ingen fotomodell)

De säger jag inte att jag har nu heller, men jag ser ju mer ut som alla andra nu, jag utmärker mig inte med min storlek längre på de sättet. Som en kär vän till mig sa för att beskriva oss som tjockisar, vi har alltid varit söta då vi har charmen på vår sida. Men fotomodeller de har vi inte varit. Nu är han närmare fotomodell än jag någonsin kommer bli. Han valde att göra operationen ( det är hans val inte mitt och jag älskar han för han är han, jag gillar inte att han valde operationen men jag älskar han vi känner samma saker och går igenom samma saker vilket är skönt att ha någon att prata med som förstår hur man känner)

Nu vet jag inte hur jag ska känna mig riktigt längre, charmig som fan de är jag ju, hallå man är ju säljare. Men jag är ju ingen super tjockis längre, bara lite, tills jag blir muskulös istället. Jag skulle nog aldrig vilja bli fotomodell smal. jag vill ha muskler, inte jättestora utan sådär lagom liksom. Jag tycker de är snyggare än super smal. Men de är ju vad jag tycker, inte någon annan.


De jag älskar med att vara ledig nu är att man bara tar dagen som den kommer, man behöver inte stressblogga innan jobbet och stress instagrama hela dagen utan man gör de med ro i kroppen. De blir så mycket bättre allt då och en dag kanske de är så här mitt liv kommer att vara. då vill jag ju även få in lite föreläsningar på schemat. Hade varit de perfekta livet. Behöver inte vara stenrik, bara så man klarar sig så länge jag får göra de man älskar att göra, inspirera och motivera andra, peppa andra och föra lchfkost framåt i världen. Vet att de kommer ta många år innan detta kommer vara en godkänd kost i världen. Men tills dess så är de ju bara att kämpa vidare. Tillsammans är vi starka.

Fick en förfrågan på instagram idag, Vad och hur hanterar man allt skit snack om lchf och alla so rent av kan bli elaka för man äter lchfkost. Svara som jag brukar, släpp och gå vidare, jag vet inte hur många gånger jag blivit både ledsen och arg på folk när dom retas och hånar mig, samt mer eller mindre idiotförklara mig för jag lever som jag gör, men jag har nu lärt mig att jag låter dom tycka som dom vill och jag vet ju att dom innerst inne inte mår så bra som jag gör. Så när de är deras tid att bli mogen för att leva lchf, ja då kommer dom.

Som sagt så är jag ledig idag, helt underbart skönt ingen stress över något. Ska träffa upp min Murat sen på en skön fika inne i stan. Innan de ska jag fylla i färgen i håret, syns man inte finns man inte eller hur var de? Tänkte förbi mm sports på Sveavägen och kolla om dom kanske har ketchup hemma? Vet att de finns helt utan kolhydrater i, min PT säljer åt dom och han har de i sitt sortiment. Lägger upp bild här sen kommer även betygsätta den, naturligtvis.

Nu ska jag inte stressa utan börja göra mig i ordning inför stan och en fika, kanske sola och varför inte bara njuta av dagen. De är vad jag ska göra inget annat. Bara njuta kolla på folk och dricka kaffe och blogga lite.

Vi hörs om ett tag!

KRAMKRAM
Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar