lördag 20 september 2014

Heldag med jobbet.

Fastan bröts alldeles nyss men kokta ägg mosade i smör. De är nog de bästa de eller bland de bästa skulle jag nog säga. Gott och mättande mycket fett och normalt med protein.





Ska in till stan en sista gång nu och kolla om man kan hitta något jag kan tänka mig trivas i annars så blir de bara något enkelt en t-tröja och jeans. Jeans blir de ju i vilket fall som helst. Men överdelen är inte klar än. Fick lite tips från en vän på facebook förut ska kolla upp dom och se hur de känns. Lovar inget men ska iallafall kolla dom. Annars blir de bara något enkelt. Man ska trivas de är de viktigaste.

Kommer så mycket bilder jag hinner ta sen har laddat upp min extra lins så man får extra fina bilder på dagens aktiviteter och mingel.




Sen blir de ännu mer under kvällen. Priser ska delas ut till dom som gjort de lilla extra och kämpat de lilla extra. 

De som ska bli kul är maten, då jag beställt strikt-lchf mat se om dom lyckas. De är ju faktiskt inte så lätt som de skulle verka, för de är socker i allt  nuförtiden. Så jag skyller inte på att kockarna inte kan laga mat, utan de är alla tillsatser i allt som gör de lite svårare för dom. Då man inte räknar med att de ska var socker i kryddblandningen eller taco kryddan men oftast så är de den första ingrediensen. En smakhöjare helt enkelt. Men i min värld helt onödig. Samt jag blir ju sjuk av de så helt meningslös skulle kanske vara ett bättre ord i min värld. 


Nu ska jag fixa till mig de sista sen blir de in på stan och kolla runt lite sista minuten shoppnig. Sen kör vi!
 Tele2 Awards 2014

Nu under dagen blir de iallafall så här. 



Vi hörs senare! 
Puss och kram! 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar