lördag 20 september 2014

Bilder från dagen hittills.

Skit ångest! Kläder fan var de sätter igång mitt huvud. Blir lite tokig snart tror jag. Tur jag har bloggen.

Byxorna jag köpte är nu tok förstora faaaan. Fråga ju när jag köpte dom om dom töjde sig, jag någon centimeter, ha jo tjäna. Flera centimeter kom igen. så på med mina 28 or jeans low as hell.Inte kul men så är de ibland. De blir inte som man tänkte sig. over-size tröjan är nog lite to over-size. Fan skit crap!

Men vi har haft jättekul underdagen. men som jag trodde så var de inte direkt lchf anpassat, mest bara socker i allt men så är de tur jag åt lite innan jag kom.























Mycket lärorik dag, vi har fått lite om framtiden lite om att man måste våga för att komma dit man vill man måste tro på sig själv. Sen även filmatisera vår biggest fear i en tävling som avgörs i kväll vi valde misslyckande som nyckelord, alla är rädda att misslyckas. Så är de inget konstigt med de. Men man måste våga tro på sig så mycket så man kan acceptera ett misslyckande. 

Filmen skulle bli en minut och de är inte så lätt, men tror vi fick till de bra, hoppas jag kunde förmedla känslan jag ville förmedla. Dom andra lyckades iallafall. 

Nu är de att styra upp de som går att styra, inte så mycket alltså.Försöka fixa till en sista minuten outfit. Ååh trött jag blir ibland. 

Hoppas dom har något man kan äta ikväll. Annars blir de en extra fasta dag. inte hela världen.  

Vi hörs senare! 

Puss och kram! 

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar