fredag 19 september 2014

Förstasidan på tidningen.

Dags att hålla ögonen öppna efter Lchf Magasinets nya tidning som snart släpps. hur coolt är inte detta då, första sidan och ett långt och fantastiskt bra skrivet reportage om mig.

Går att prenumerera på tidningen också,  Mycket välskriven tidning om Lchf-kost  för hälsan och viktminskning 

Hade tänkt att köra fastan mellan 12-12 men de vart inte riktigt som jag tänkt mig, då jag titta på klockan runt 12 och sen nästa gång runt 17:30. Så fastan blev mellan  08-08 istället så kan de gå när man har mycket att göra på jobbet. Men de är dessa dagar jag verkligen älskar jobbet. När tiden går så snabbt att man inte hinner med själv. Sen glad kunder de är dom jag älskar mest av allt. Är även väldigt taggad över morgondagen då vi har vår årliga firmafest. Ska bli så galet kul att få träffa vissa som jag inte träffat på snart 4 år. Från tiden man jobba som eventsäljare så jag ser verkligen fram i mot i morgon, sen att man får ha på sig exakt vad man vill så länge man tycker de är fint och trivs.

Kommer bilder på de i morgon. Men de lutar år jeans linne och någon typ over-size tröja, My Tycker den är för stor för over-size men jag hittar ju inget att ha på mig. Helt talanglös när de kommer till kläder också. Kanske ska köpa mig en personlig shoppar dag sen i framtiden.  Hade varit kul och se vad dom tycker man skulle passa i. Min Personlige tränare han sa idag när vi snacka lite att när jag är fyrtio så kommer jag ha 6pack på magen och klänning svar från mig blev - vi får väl se. 6pack japp de kommer sitta där. Utan tvivel men klänningen?? Nja nej du min käre vän. Då kan jag ju inte visa min mage ha ha ha. Men visst man vet aldrig vad som händer.


Nu ska jag sova lite så de blir i morgon snart så man kan herja loss med jobbet!


Sen är de bara en vecka kvar till vi börjar köra get Thess fit projektet. Vad jag längtar! Helt galet de där. De ska bli så kul så de finns ju inte ens!

Natti natt allihopa!

Hörs imorgon!

Kram kram
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar