fredag 19 september 2014

Fredag!

Fredag underbara fredag. Min helg att jobba men i morgon så har vi lite av våran frimafest som man går och väntar på varje år våran AWARDS är inte nominerad men underbart kul att träffa alla som man vanligtvis bara snackar med på internet. naturligtvis kommer de bilder från dagen. under morgon dagen.

Idag kommer de nog bli att göra i butiken då de nu ÄNTLIGEN går att förboka äppelskrutten. Som alla väntat helt otroligt. Jag längtar mest till när Sony släpper sin Sony Xperia Z3. 

Ska även med hopp om att de lugnar ner sig under kvällen förbi typ H&M och kolla om dom har en enkel men skön topp utan armar. För då kanske man kan ha den utan att men känner sig som en kasslerbit. Får helt enkelt leva med att mina armar är som dom är man kan ju inte vara perfekt hela tiden. Annars kanske hitta en over-sizs tröja ovanför ett linne? Ja vi får se vad som händer. Har ju två timmar i morgon innan de börjar också. Tidsoptimisten

Igår var vi ju på afterwork med jobbet. Jag lyckades allt få lite mat men de var ju ingen höjdare där inte, baconet var ju bara att glömma på burgaren då den var kryddad med sockerbaserad krydda. Varför kan man under?? Men i övrigt fick jag burgaren och lite kryddsmör. Förrätten såg ut såhär ( min telefon dog så jag har inte tagit bilderna utan en kollega och tyvärr bara på förrätten. Tack Anel.)







Har även hittat min drömkropp. Helt sjukt var man hittar mycket på instagram finns så måna fitness sidor där som man får inspiration i från. Hitta bilden igår skicka över den till min Personlige tränare och fråga om jag kunde få beställa den här kroppen. De var absolut inga problem, MEN de kommer ta tid! Fast de har jag gott om så de gör då inget. Kolla bilden, mig nu till vänster och dit jag vill till höger.


De ska gå, skam den som ger sig! 

Dags att tagga till lite, ska äta lunch idag sen fasta tills i morgon lunch. Sen är de bara en vecka kvar med 5:2 fastan, sen börjar ju min nya resa och då byter jag även fasta sort till 16:8. Med undantag för ätardagar som de kallas. En gång i månaden ska man tydligen ha de äta hur mycket man vill inte tänka på något utan bara ät allt. De har han min käre Pt Christian berättat att så gör han. Allt han säger är lite av min lag. 

Om en vecka så är de dags att bege sig till Dalarna för en hel helg med han, ska bli s galet kul så de finns inte ens, är så taggad så de går inte att beskriva riktigt har verkligen dröm om att få hjälp av en Pt hur länge som helst, typ sen jag började hänga på gymmet. (2 år se) Då jag inte har en aning om vad och varför man gör som man gör utan man bara gör och hoppas på att de är rätt. 

Nu är de dags att bege sig av mot jobbet! 

Vi hörs ikväll igen! 

Kram kram 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar