söndag 14 september 2014

Glöm inte rösta!!

In mot stan, fika med lite polare, skriva klart texten till hemsidan, försöka ignorera ångesten över frukosten som vart falska mannagrynsgröt (typ som en dessert jävla Nutella triggning) jag åt den, sötsuget är nu 7 resor värre. Fick även i mig lite fläsksvålar också. Jag är jätteduktig när jag väl sätter igång! Ååhh idiot är vad man är.

Nästa sista fasta veckan nu som kommer. Sen blir de ny fasta version 8:16 har ju kört 5:2 nu typ 1,5 månad. Variation är de bästa! Ska bli så galet kul att äntligen få sätta igång min nya resa till min "drömkropp" och få professionell hjälp dit av världens bästa PT.

Snart framme i kungsan fika mys och hitta inspiration till att skriva klart hemsidan, och sen skicka på rättning. Så grammatiken blir rätt också. Som in märker är de inte många rätt i min grammatik. Står för de, skriver som jag pratar. Men de är jag, lite av min charm.




Sen ikväll ska de röstas som aldrig förr, sen blir det valvaka på tvn ikväll. Hoppas alla jag känner verkligen går och röstar. De är viktigt!

Nu ska jag vara social.
Vi hörs senare!

Kram Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar