söndag 14 september 2014

Mysdag.

Ja, jag vet att man inte ska snacka politik så här men nu så skäms jag för att bo i Sverige. Vad hände?? SD 3.e största partiet frågan är kan man fly från till ett annat land? För här så skäms jag. De är ju helt galet.  Nog om de!


Har haft en underbar dag, tacka inblandade för denna dag. Tack killar. Anel, Adam och Dennis










Helt underbart att få en sån här skön dag efter min något ångest laddade morgon. Efter att jag förlorat över beroende till de söta. Den falska mannagrynsgröten och sen svålarna. Men tack vare underbart umgänge så kunde man "släppa" de och njuta av dagen. Tack! 


Har varit och röstat naturligtvis och de verkar ju inte går som jag vill att de ska gå, Nej nej regeringsbyte ser de ut att bli, ser inte detta som något bra alls. Den de där mitten partiet som ingen verka vilja jobba med som jag inte förstår hur de gick till att dom fick så mycket röster. Men storstäderna är inte räknade än. Så nu hoppas jag att något händer den sista timmarna! 



Dagen i ära så vart de nuggets till söndagsmys och valvaka.





Helt underbart gott och enkelt. Mixa fläsksvålar dela kycklingfiléerna i lagom bitar, vispa upp äggen doppa i äggsmet sen i mixade fläsksvålarna och sen i oljan och fritera dom tills dom är gyllenbruna, servera med beasås. Återigen helt underbart gott och enkelt. Ja Christian Vi kommer att göra detta när jag kommer upp. Jag ska lära dig göra detta och en massa andra saker. Jag längtar så galet mycket till detta, Jag kommer inte utöva nå träning innan de utan bara njuta av mina 12 dagar innan de är dags att starta min nya resa till mitt sexpack innan jag fyller 40.

Imorgon är de sista finslipningen på hemsidan och sen ska han som gör den fixa lite till och sen ska de vara klar. Hoppas den blir klar till helgen hade varit så sjuk skönt och sen börjar nedräkningen till nya sidan. Men kommer som de ser ut nu kära parallellt ett tag iallafall.

Nu ska jag kolla vidare på valvakan och sen blir de sova upp och herja loss i morgon. De ska vara klart från min sida iallafall. Sen ligger inte resten i mina händer längre.

Nu ska jag njuta vidare av kvällen så hörs vi i morgon igen.

Kramkram

Kärlek till er alla som läser och kommenterar följer och stöttar mig i min fight mot mitt beroende av kolhydraterna  i alla dess former. TACK! 

Thess










2 kommentarer: