tisdag 2 september 2014

En vanlig tisdag.

Dags att gå jobba lite då, turist livet är slut, för denna gång.


Skönt nog så jobbar jag bara halvdag så de är skönt att öppna lite lungt efter ledigheten på tre dagar.

Nu månad nya mål, mycket som händer den här månaden, återbesök, börja träna på riktigt, kanske lite andra grejer också. Fast dom är inte officiella än man så snart som är så lovar jag att ni kommer få reda på dom! Hur som är de hur kul som helst. Sen har vi våra awards denna månad också. Kul att träffa sina kollegor priser ska delas ut och bara njuta av stämningen. Men just nu är de fokus jobb!

Ikväll blir de nuggets till kvällsmat, så galet gott och enkelt, underbart helt enkelt. Perfekt att bryta fastan med också protein och fett, ska köpa med kokosolja utan smak och "fritera" i. Undrar du hur jag gör så finns recept i söndagskväll inlägget.



Vad jag längtar tills ikväll märker av fastan lite här nu, haha men de är bara att dricka vatten och se glad ut. Inge konstigheter med de, blir nog fasta fredag till lördag denna vecka. Eller när jag helt enkelt känner för de.

Nu blir de fokus på jobbet fram till 15. Då ska jag gå och sola sen fixa lite andra grejer.

Vi hörs senare.
Kram kram
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar