måndag 1 september 2014

Snart läggdags!

Fastan är igång, minst 24 timmar, vore kul och testa 36 eller vafan en 48 timmars. De var lite längesen man var hungrig ordentligt. Ska bli kul och köra 108 timmars igen sen utan att ha koffeinet att känna längtan efter. Utan total ketosförbränning kommer bli coolt. Men de blir nog inte fören i vinter eller till våren. Men de ska bli sjukt kul iallafall.

Var ute och turistade idag igen efter fotograferingen. Sista turist dagen denna resa, Men har varit sjukt kul vill jag lova. De lär bli fler gånger hoppas jag. Sen kommer nästa gäng i oktober/november.  















Dags att börja planera lite nu iför framtiden, hur vad och när med allt? Lite struktur borde man kunna fixa till, ska träffa Murat på torsdag när jag är ledig. Han är bäst på att strukturera mitt liv. Han är awsome, alla borde ha en Murat.




Är så mycket jag vill göra men de fattas både tid och pengar, men en dag är de min tur och glänsa, få göra de jag vill göra med livet, men tills dess är de bara att knega vidare på jobbet som betalar hyran. Den måste ju betalas och lite andra räkningar.  Men hoppas på att en dag ska man få göra de man tycker är kul och ger en energi till max, inspirera andra. Hjälpa andra med sin resa, tagga peppa och stötta under resans gång, träna till mitt sexpack 4 dagar i veckan kondition alla dagar. Men vägen dit är inte den rakaste. Men säljare som man är så hittar man ju en väg till sitt mål. JAG SKA DIT. 




Känner mig lite små seg, så snart blir de nog sängen. Börjar ju kl 09 i morgon. Tisdag är ju alltid morgon möte på jobbet. Då vill man ju vara pigg och glad. Bara att köra liksom inte värre än så. 

Vi får höras i morgon igen.

Kram kram 
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar