måndag 25 augusti 2014

Vilken dag!

Varit hos min frisör och de vart ju hur bra som helst som alltid. Tack Hanna du är bäst!


Var på ett möte idag, vilket vart en väldigt trevlig utgång på. Men de kommer jag inte skriva om nu, för de blir relevant senare. Köpte även nya tränings byxor och topp idag, man vill ju ha snygga nya kläder på bilderna på måndag. Shit va detta ska bli kul. lite nervös men med spänning. 


Upp och väcka tuppen i morgon, ska vila foten lite till den är inte hälften så stor idag som alla dom andra dagarna men väntar en två dagar till innan jag ska ut och gå igen. Så de får vila upp sig lite till. Men känns skönt att de är mycket bättre idag. ( Monica och Mamma nu kan ni andas ut :) )Men tänkte sola lite innan jobbet så man är sådär sommar brun och fin på bilderna. 

Nu ska jag snart sova tänkte jag då jag vill var pigg och alert på jobbet i morgon 
bara några få dagar kvar den här månaden så man får passa på och göra de bästa av situationen. 


Om man vill se hela filmen om mig och min resa till där jag är och mina mål till dit jag vill 



In och kolla vetja, och att bli medlem på kostdoktorns sida kostar gratis första månaden och ingen bindningstid. Så in på bli medlem nu kolla på dom andra filmerna också då. Dom är hur bra som helst! 

Tack till alla er som följer och stöttar mig med kommentarer här och på instagram.
 Ni är helt underbara Tusen Tusen tack! 

Vi hörs i morgon! 

Kram kram 
Thess









2 kommentarer:

  1. Kikade just på din intervju hos kostdoktorn, du är GRYM!! Jösses vad bra jobbat! Har lagt din blogg som favorit och ska börja läsa och inspireras. Tack för att du delar med dig.
    //Petra

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Petra! Vilka fina ord, mitt mål är att inspirera andra till en bättre hälsa och välmående. Jag hoppas att jag är en bit på vägen! :-D jättetack igen!! kram Thess

    SvaraRadera