söndag 17 augusti 2014

Underbar avslutning på semestern!

Så underbart skönt att få brainstormat lite med min Pt och vän idag. Sitta och snacka lite om hur man tänker och hur man ska tänka hemläxan, stå på ett ben(balansträning), Slänga ut vågen( skulle vilja filma och lägga upp här och även till min pt har jag lovat), titta mig i spegeln. Dom tre grejerna ska jag vara bättre på den 27.e september. Då vi ska träffas på riktigt och köra igång allt. De är då min nya resa startar på riktigt, min väg till en fit kropp.




Tills dess så är de hemläxan och vanliga promenader som ska utövas, samt hålla lite koll på min kost och naturligtvis 5.2 fasta. Ska ge mig på 48 timmars fasta någon dag. snart tror jag, får se om de blir den här veckan eller nästa. Sen tror jag de är dags att dra den där 108 timmars utan koffein avvänjning också någon gång snart.

Ska försöka boka upp ett möte med han som bygger min hemsida denna veckan så vi kan bli klara med den tills senast 27.e september.( Helst tidigare, då de känns som om de snart är dags att en film vi spela in i Säffle läggs upp.) För då drar vi igång! Längtar verkligen att få börja, men måste först klara av mina hemläxor.





Dags att sova, ska verkligen försöka, trotts alla tankar som snurrar runt. De är mycket nu hahaha men bra mycket. Sen jag med noll tålamod, man jag lovar att jag har verkligen lärt mig att ha tålamod, även om de inte är min favorit sysselsättning så är jag bättre än jag var för bara något år sen. Jag är i vissa lägen väldigt mycket lugnare än vad jag någonsin varit, och i vissa inte ett skit lugn!

Vill även berätta hur tacksam jag är att jag har så underbara vänner och familj som stöttar mig  i vått och torrt utan er hade jag nog inte varit halvvägs där jag är idag. Nya som gamla vänner så är supporten obeskrivlig TACK!! 
Vi hörs imorgon igen!
Nu ska här sovas
Nattinatt!

Thess


                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar