tisdag 5 augusti 2014

Tisdag=morgonmöte

Så de är bara att tagga till, kort dag idag sen blir de ut i solen och njuta lite. Idag ska vi testa hornstull och se om de är något att ha! Sen blir de hem städa klart och börja packa. Inför semestern som börjar på torsdag! Kommer bli hur kul som helst! Första stoppet blir hem till mamma och pappa! Sen upp till dalarna!

Lunchen idag blir kött och smör, lite samma som igår! Helt ljuvligt alltså!

Jag gjorde de jag klara morgonpromenaden utan koffein, och de vart ingen större skillnad. Men kändes lättare på någotvis, stegen kändes lättare. De gick, har liksom aldrig tränat utan koffein i blodet! Men de gick ju hur bra som helst. Så de är ju bara att köra! Skönt var de också, var ju några dagar (en vecka) sen jag gjorde min senaste morgonpromenad! Helt galet att de kan vara så skönt med frisk luft på morgonen! Tankarna blir så mycket bättre och lättare att tänka på något sätt! Med skön musik i lurarna så finns de inget som kan stoppa en! Idag var de jag och Calvin Harris som gjorde min morgon! 

Snart på jobbet!
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar