måndag 4 augusti 2014

De gick ju hur bra som helst!

Min första intervju face to face, jättekul. Hon var jättetrevlig och snäll, känns som om detta kan bli en riktigt bra artikel. Den kommer förmodligen släppas i januari, eftersom de är viktminskning och de är folk mest intresserade av då! Nyårslöften och liknande, dock mail från en annan frilansjournalist när jag var påväg till intervjuen, klart jag är på alla intervjuer. Ju fler jag kan nå ut till ju bättre är de ju! Ju fler hoppas jag väljer lchfkost både för hälsoskäl och eventuell viktminskning. Jag fick frågan idag och har fått den så många gånger, har de inte varit jobbigt?? Nej, de har inte varit så jobbigt. Klart jag varit sugen på allt möjligt gott som muffins, brownies, chips, mjukglass och allt annat jag inte kan äta, men komigen jag får ju äta kött och smör tillexempel. Hur gott är inte de då?? Typ de bästa, har inte varit hungrig under tiden (ja klart man är hungrig under fastadagar men dom är ju bara två per vecka) fatta att får vara mätt och pigg men endå gå ner i vikt, ja man får äta de goda. Inget att klaga på. Bara att njuta av! Hon skulle skriva den under helgen, sen kommer hon skicka en kopia till mig. Spännande som aldrig förr!!
Innan de hann vi en sväng till vattnet, sa de igår säger de igen, Stockholm är så jävla fint! Ja nu ser ju bilderna!

Smalbenen *peppar peppar tar på huvet* känns inget just nu. Hoppas de fortsätter så för imorgon ska jag ut på morgon promenad innan jobbet! Utan tillsatt koffein! De kommer bli hur skönt som helst! Skön musik i öronen bara! Sen fokus jobb i två dagar, sen fokus mitt projekt i 1,5 vecka. Till och från ska ju vara lite social också självklart!

De vart biff med smör när jag bröt fastan, hur gott som helst, imorgon kväll ska de bli kycklingben i ugn! Mums.

Vi hörs imorgon igen!
Nattinatt!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar