söndag 3 augusti 2014

Spindel problem!

Seriöst nu varför ska dom dras till mig??  Kolla bilden jag lägger upp,  den är tagen på 3-4 meters avstånd,  den är skit stor och jag är gråtfärdig, för jag vågar inte gå in och hämta min tvätt som står bredvid. Vågar inte lämna heller för jag vill inte att den kryper ner i min tvätt!!  Alltså vart kommer dessa stora spindelar ifrån??? En liten långben kan man ju fixa eller en liten skit men inte när dom är så här stora!! Jag klara de inte! Och kan nu inte göra något, så tvättmedlet ligger inne hos spindeln!!  Åååå var den tvungen att vara här just idag???! Kommer ju inte våga tvätta heller, Shit så äckligt. Åååå, har bara sovit 3 timmar i natt eftersom de skulle börja åska vid halv 4-4 och somna inte fören vid halv ett ca, så då tänkte jag eftersom benen och jag inte är överens så blir de att tvätta om de fanns tider och de gjorde de, och nu står jag här. Kommer ingenstans!!  Med hopp om att någon annan ska tvätta här snart. Och kan hjälpa mig med spindeln! Borde komma en dagens hjälte tycker jag!!  Åå blir ju galen här, funderar på att tvätta för hand från och med nu!!  De är de enda jag gillar med vintern. Inga spindelar!! De är inte mycket grejer jag hatar men dom är en av sakerna! Men kan någon komma och tvätta då??  Vafan. Har inte tid med detta!! 

Nu har en riktig hjälte hjälpt mig, och hon sa också att den var stor, så de var inte jag som fått någon synvilla!! Detta är verkligen de enda jag inte gillar med sommaren. Spindlar!! Usch men nu ligger tvätten i en annan maskin än i de rummet som spindeln var i, de fanns en till! Fast den gömde sig!!  Äckel.

Nu blir de lite frukost, sen hänga upp tvätten och sen lite senare möta upp han som ska bygga min hemsida!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar