söndag 3 augusti 2014

Alltså de här kommer blir så bra!

Har varit och snackat med han som ska fixa min blivande hemsidan, eftersom jag typ kassor vet hur man sätter på en dator! Så känns de ju underbart att de finns människor som har de som jobb. Kommer bli hur bra som helst! Mer om detta en annan dag!

Du är de fasta dag imorgon igen, och nej inte 4 dagar 5:2 som vanligt. Denna vecka tänkte jag måndag och onsdag. Lika bra att få de överstökat så man slipper när semestern drar igång!

En vecka utan koffein ikväll om någon timma, vad tiden går fort. Men detta har nog varit en av dom svåraste veckorna hittills tror jag. Tänker vänta till i slutet av nästa vecka innan jag ens tänker tänka på kaffe, då mitt mål är att kunna ta en kaffe om man är ute och fikar, inte direkt när man vaknar så de skadar nog inte att vänta lite extra innan man börjar, ett beroende är alltid ett beroende!

Tänkte fortsätta städa när kaj kommer hem, ta badrummet och även börja på mitt, så är de inte så mycket imorgon! Köket är ju nästan klart! Skönt att komma hem från semestern till ett nystädat hem. Tänkte ut och gå lite imorgon också då jag endå inte kan sitta still och ligga still någon längre stund eftersom smalbenen inte vill som jag vill men lite bättre känns de idag, får fortsätta trycka magnesium. Sen har jag även tagit en ipren och en Alvedon de kan nog ha hjälpt lite! Så de finns ingen ursäkt att inte ut och gå på morgonen! Skönt är de också, ska bli kul och se hur de känns utan koffein i kroppen och gå ut och gå. De har aldrig hänt innan. Men någon gång ska ju vara den första. Så de kommer ske imorgon!! 

Åker pendeltåg hem idag, någon olyckshändelse vid gullarsplan. Men helt ärligt Stockholm är så magiskt vackert! Vattnet solen husen finner inga ord på hur vackert de är! Man är bra glad att man bor här! Man borde vara ta tillvara på de lite mer! Så imorgon kanske en promenad från stadshuset till slussen, ska tvinga min roomie till detta. Efter vi städat!

Inte så långt tills jag är hemma nu så då blir de att laga mat köttbullar tror jag med smör!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar