måndag 4 augusti 2014

Sovit en hel natt!

Hur skönt som helst!!  Jag skulle ha varit ut på morgon promenad idag men strunta  i det då jag inte kände någon värk i smalbenen när jag vaknade,  så jag somnade om istället behövde sömnen. Men nu så börjar de krypa i benen igen, så nu en dos av ipren och Alvedon så släpper de nog snart igen. Sen blir de städa klart så man kan få gå ut i de fina vädret och få i sig lite d-vitamin! Vill ju vara i solen när man är ledig!

Två jobbdagar kvar tills de vankas semester igen. Ska bli skönt, har en del som måste fixas under den tiden. Vilket kommer bli sjukt kul! Ska verkligen få så mycket gjort de bara går under min semester på mitt sidoprojekt. De ska vara så när klart de kan bli när jag är tillbaka på jobbet igen. Ska bli hur kul som helst, ska hänga med min pt och brainstorma fram framtiden. Ja mycket kul att de fram emot! Nu ska jag börja städa orkar inte vänta på min roomie att hon ska vakna längre. Jag vill bli klar! Jag vill ut i solen.


De vart köttbullar med smör igår, nu är de fasta fram till ikväll klockan 20:30. Tro mig en 24 timmars fasta känns så löjligt enkelt nu efter 108 timmars fastan. Skönt de, så vatten vatten vatten. Vilket är en väldigt underskattad dryck!  Nej nu är de städa städa städa som gäller! 

Vi hörs lite senare!

Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar