lördag 16 augusti 2014

Snart sova.

Ska ju hinna med lite grejor i morgon, sen är de hemgång på måndag morgon. Men morgondagen ser jag verkligen fram i mot, För nu kommer de börja ta form de som ska ta from. Vi ska baka lite och brainstorma som aldrig förr, jag har gjort en liten frågestund med Christian (Pt) frågor som han kommer besvara här på min blogg under eftermiddagen. Frågor jag och förmodligen andra också funderat över. Sen i framtiden kommer man kunna ställa träningsrelaterade frågor till Mr Pt .

Frågorna:
1. Kan man ha mer eller mindre anlag att bygga muskler?
2. Hur ser en vanligt dag/ en dietdag ut i mat för dig?
3. Hur kan man lättast räkna ut hur mycket man ska äta under en dag, appar riktlinjer??
4. Måste man äta massa kosttillskott till exempel proteinpulver eller kan man träna ändå?
5. hur ser en vanlig dag ut för dig, kost och träningsupplägg?
6. Vilken är din favoritmaträtt?

Dessa kommer jag få svar på i morgoneftermiddag här på bloggen. Sen kommer n kunna ställa frågor till Christian inom en snar framtid, dock inte frågor som har med hur just jag eller du ska träna, då han inte kan säga de om han inte har träffa personen i fråga som frågar. Alla har vi olika hållning och ska därmed även träna olika. men vanliga frågor kommer gå att ställa. Lite som mina!

Hade fin besök idag av Madde och sonen Viktor Gud vilket charmtroll! Kolla nu när vi spårar ur med selfies



Innan dom kom så tog jag och Charlie också en selfie. 

Haft en skön mysdag. Imorgon blir upp hyfsat tidigt, måste ju hinna gå innan vi sätter igång med våra upptåg, så kanske upp vid sju? ska vara kla med allt vid 11:30 då är de dags att börja gå så man hinner i tid! 

Dom här låg så fint vid min dator förut när jag kom till den
De var ju typ bland de godaste jag visste förut, chips i alla former, gärna 300gram kanske till och med 400 grams, och gärna två tre påsar, med någon god dippsås. Nu kom de sig så att jag även var lite små sugen på de mesta just i detta tillfälle,så jag vände bort påsen, och gjorde mig en snabb"lchf"pizza, ost och så festa jag loss med lite tomat i micron. En lite salt gurka bit och lite beasås till de. Mums och suget var borta, jag var ju mätt! :) 
De går att "lura" hjärnan, för du är bara sugen när du inte är mätt. Så är man sugen så är de bara att äta något eller dricka lite vatten! :)  


Så nu blir de som sagt snart sova! 

Nattinatt på er! 
Vi ses och hörs i morgon! 
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar