torsdag 21 augusti 2014

Snart läggdags!

Jobba i morgon lördag och söndag. Sen ledig på måndag, men då ska de grejas som aldrig förr. Klippa mig, möte med ett gym i stan och lite annat kul. Men de tar vi då. Nu är de torsdag, och fastan är över för denna gång.

Var förbi ett apotek på vägen hem och kollade så de inte var någon fara med min fot som är lite svullen. Men hon trodde som jag att de är en muskel överansträngning, då jag varit ute och gått med stans skoskav och inte gått som man ska utan då överansträngt dom musklerna, men hon rekommendera vila foten och har de inte blivit bättre inom ett par dagar skulle jag ringa 1177 och fråga dom om hjälp. Så på lördag är jag frisk och kan köra mina morgonpromenader igen. Skit fot!


Nu kan detta låta som lite reklam. Men jag menar verkligen att bli medlem på www.kostdoktorn.se är en investering för sin hälsa, de finns jättemycket bra intervjuer och annat som är läsvärt där. Naturligtvis handlar de om lchfkost. Men den hjälper ju inte bara till vid viktminskning, den hjälper ju andra hälsoproblem också så in och läs och bli medlem. De är ju gratis första månaden och ingen bindningstid. 

Min intervju hos kostdoktorn

Som sagt jobbhelg, vilket är rätt skönt kortare dagar men oftast mer att göra, Håller alla tummar jag har att de blir så. En sån där lagom skön helg med sköna kunder och lagom flow i butiken. *håller tummarna*

Eftersom jag inte ska ut och gå i morgon så tänkte jag iallafall sola lite, då de numera är vinter ut, löjligt kallt, nu undrar jag hur ska jag klara den riktiga vintern?? När jag typ fryser sönder när de är 13 grader ute. Kanske får flytta till värmen under vintern. 


Men nu blir de sova sova sova.

Vi hörs imorgon igen.

Tack för all support familj vänner bekanta ja alla underbara följare! 
Tack! 

Nattinatt
Kram
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar