fredag 22 augusti 2014

jag är verkligen sämst!

På att göra mig iordning i tid, måste börja jobba lite hårdare på detta, ingen solnining innan jobbet, de får bli efter helt enkelt efter jobbet idag. Så kan de gå när man inte stressar.

Återigen in och kolla min video som kostdoktorn fixat så snyggt med Simons hjälp!
130 kilo lättare med strikt LCHF [3 min


Bli GRATIS medlem här  ingen bindningstid och som sagt gratis första månaden!

Tänker även uppmärksamma att min kompis, Pt och förebild fyller år idag så in på hans blogg Pt Christian Havi och gratulera killen i något av blogg inläggen, de är han värd!


 Efter allt han fått så ut med, då han har mig som klient och förhoppningsvis lite inspirationskälla. Kan lova att jag inte är lätt att ha och göra med, ni kan fråga vilken chef som helst jag haft att jag är hur dryg som helst. Men jag är iallafall snäll oftast om ingen varit dum mot mig! Har en sjuk vinnarskalle, lite därför jag är där jag är idag. Innan var de bara jobbet jag fokusera på, så var allt jobbet, fanns inget annat. Jag skulle vinna allt. Men nu har de blivit så att jobbet inte är allt utan jag har ett liv utanför som betyder lite mer faktiskt. Men jag orkade ju bara att jobba innan. Orka ju inget mer, då fokusera jag på de jag var bäst på då. Sälja och vinna varenda månad. Tro mig de var lika mycket ångest i de som att inte gå ner i vikt. Den där jävla stressen man levde med att om ja nu inte hade utseendet på min sida så skulle jag iallafall vara bäst. För då var jag någon! Sjukt beteende men tyvärr vanligare än man kan tro. Sen spelar de ingen roll vad för stress de är så är den inte bra för en. Så är de och man måste försöka hitta en balans i livet. Inte lätt och livet är inte lätt heller. Men man får försöka hitta sin balans.
Som till exempel när jag dödade vågen. Detta var de största stressfaktorn i mitt liv, jag gjorde slut med den, nu säger jag inte att man måste slå eller göra sönder de som gör en stressad, men försöka få bort de ur sitt liv kan man!

Nu börjar jag snart jobba så dags att tagga till lite!
Vi hörs senare
Kram kram
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar