lördag 23 augusti 2014

Kvällsfika.

Alltid lika kul att ta en fika med Calvin. Tack sååå jättemycket för all hjälp med svar på frågor och så vidare, de lär komma fler. Älskar att bolla idéer med Dig då du kan och har gjort detta ! Tack igen.

Väldigt snart dags att sov, hur trött som helst, men de har varit en skön dag, med en skön kväll som avslutning. Inget att klaga på. Jobbhelg som stundar, de som är skönt med helger är att vi stänger 18 istället för 20 på kvällen.

Ingen morgonpromenad i morgon, vila foten lite till, då den inte riktigt är som den ska, de gör inte ont men man känner att någon typ av inflammation har jag fått. Men vila sägs vara bra, så jag gör väl de då lite mellan varven. Men saknar mina promenader! Skit fot.


En månads GRATIS medlemsskap

Inte nog med att jag finns där de finns ju massa andra också som man kan titta och lyssna på deras resa, så in och bli medlem. Med en gång, INGEN BINDNINGSTID.

Fixa till lite kött och smör när jag kom hem. Var inte speciellt hungrig men hade ju inte ätit sen lunch så något villa jag få i magen. Innan sägen, så då vart de att steka på till lunchlådan också. så nu är man mätt och glad igen. Inte för jag va hungrig och arg innan men nu är ju magen glad.

Har satt in en nedräknare tills jag ska börja träna med Christian Havi Bästa Ptn så taggand att räkna ner till något man längtar efter.

Sen en motivations bild som bakgrundsbild på telefonen. Ja så jobbar jag, jag måste se bilder på mitt mål och sen sätta fokus på var hur och när jag kommer dit, sätta delmål men belöning så klart.

Nej gott folk, nu ska jag sova.

VI hörs imorgon igen!

Nattinatt
Kram kram
Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar