lördag 23 augusti 2014

Dagen är igång.

Ska träffa Calvin efter jobbet idag, ska bli underbart! En mysfika på en lördag de finns inte mycket bättre.


Åkte in lite innan jobbet idag, tänkte sätta mig och blogga lite skönt från Gallerian i Stockholm, de är så lugnt och skönt här på morgonen innan folket drar in. De är då man kan njuta av lugnet före stormen, man kan få lite lugn i kroppen. Hinna bli lite taggad innan man börjar dagen. 


Ingen morgonpromenad i dag heller, skicka över ett kort på min fot igår till min min pt igår och han tyckte vila lite till. Jag tycker inte alls detta är nå kul, men tänkte gå förbi city akuten på måndag om de inte blivit bättre då, dom på apoteket sa ju att linnement och massera ( vilket jag gör) skulle få de att släppa, och nu på morgonen var de inte svullet alls, men känner att nu har de svullnat upp lite igen, men de känns ju iallafall bättre! Jag vill ju bara bli "frisk" inte för jag är sjuk, men så man kan få gå ut och gå igen! 


Vill du se hela filmen på 15 minuter är de bara att bli medlem på 

De ligger ju inte bara en film med mig de ligger ju hur mycket bra grejer som helst där! 


Så nu är de dags att gå och byta om och fixa till sig innan de är dags att börja jobba, byta tröja och lite sånt tagga igång sig, jag och mitt vatten, de är typ mitt nya beroende, vatten och de känner jag att de är okej att vara beroende av. För nu har jag inget sånt kvar. Röker inte längre dricker kaffe ibland för de är gott inte för jag måste, lika med Celsius dricker inte de längre just för jag var beroende! Men nu är jag FRI FRI FRI!! Ja jag vet jag kommer bli träningsberoende sen jag vet, de är inget vi behöver fundera över!! :) 


Nu är de dags! 
VI hörs senare! 
Kram Kram! 
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar