torsdag 21 augusti 2014

Nu ligger den uppe!

Filmen jag och kostdoktorn gjorde i Säffle i somras. Den ligger på hans medlems portal. Vilket är gratis att bli medlem på första månaden och ingen bindningstid heller, men där finns de hur mycket bra filmer och annan bra läsning så där borde alla vara medlem. Sen som sagt är de gratis första månaden och INGEN BINDNINGSTID. 
130 kilo lättare med strikt LCHF [3 min]
En liten förhandsvisning om man känner för de!
Kommer inom kort komma ut på hans blogg men även då måste man bli medlem för att se den. Men de är de värt. De är ju gratis!!

Nu ska jag hem och inte gå ut och gå. Då jag blivit avrådd att göra de, men jag har inte ont i foten men Sanna trodde de var en lättare stukning men jag har inte ont och har inget minne av att jag har gjort någon stukning med den men jag är ju också som jag är. Är de inte bättre imorgon blir de att uppsöka läkare! Har ju ändå de gratis nu så de gör ju inget!

Vi hörs senare!
Glöm inte att gå in och bli medlem!!
Kram kram
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar