fredag 1 augusti 2014

Snart hemma!

Har varit ovanligt seg i kroppen idag, men de beror nog på att jag chockat den med mat! Så imorgon hoppas jag på att jag vaknat pigg och alert.

Dags att suga tag i allvaret också börja fixa med allt, tiden bara rinner iväg! Har dock inte orkat med att bry mig i något annat än mig själv, och min avgiftning! Vilket har tagit all min kraft! Helt sjukt vad mycket energi de tagit. Kommer nog ta lite mer är jag rädd för också! Men för varje dag som går blir de bättre! Ett steg i taget. Men de kommer vara så skönt den dagen så jag vaknar pigg som aldrig förr och inte känner att en kaffe hade inte varit fel, utan ta en kaffe när man är ute och fikar tillexempel. En vecka till sen borde de vara över!

Ska få en pitch om hur man kan lägga upp min förhoppningsvis snart nyss hemsida kommer se ut och hur mycket de kommer kosta, får se om de leder till något, allt handlar om prislappen och hur de kommer se ut! Men jag är ju lite nyfiken!!  Skulle behöva gå en data kurs eller något sånt. Blir ju billigare om man gör de själv, men kan man inget så får man betala. Dags att börja fundera på hur man ska lägga upp de hela lite också, hur startar man eget företag? Vad kostar de?? Ja de är mycket tankar nu. Måste hur som ha mitt koncept och försöka driva de framåt! Sen även göra ett samarbete med den där killen som ska göra mig till en muskulös tjej! Nej ingen bodybuildare bara lite lagom med muskler. Eller ja han ska lära mig hur jag ska göra för att bli muskulös! Han kan ju inte ge mig muskler, dom får jag så snällt bygga själv!

Ja ja, nu ska jag snart laga mat!
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar