fredag 1 augusti 2014

Jag klara de!!

Jag klara mina 108 timmars fasta! Helt sjukt, trodde inte de. Nej kommer inte dricka kaffe på några dagar till mest för att vara säker på att jag inte är beroende. Så de kommer jag nog vänta med tills kanske nästa vecka någon gång. Får sålänge hålla mig till vatten och liknade! Men lovar att de lilla jag åt var väldigt gott. De vart kokt torsk med äggsås! De kommer de bli hela dagen, och små portioner och ganska ofta. Typ tre gånger innan kvällsmat är planen. Känns skönt att de är över och att jag inte har druckit kaffe men ändå inte är som ett vrak. Visst jag är inte 100 men absolut inte i närheten av hur jag kände mig måndag till onsdag. Så några dagar till!

Annars jo testa vågen idag, mest för skoj skull. Vet ju att jag kommer gå upp detta när jag nu börjar äta igen. Men 92,7 stod den på så minus några kilo. Fast dom räknas inte men ändå! Ska göra en vägning nästa vecka bara för att se. Som jag sagt innan så är de 24.e september som är datumet som gäller. Inget annat! De som är innan spelar ingen roll.

Ska testa en sån här fasta igen men då utan att vara så koffein beroende för jag tror att den kommer vara betydligt mycket "roligare" då. Men de blir inte än på ett tag! Tro mig! Hur som jag är stolt, dock lider jag med min omgivning som fått stått ut med mig! Så semester ska jag ha nästa gång!

Och idag är de ingen vanlig dag, det är min kollega och väns födelsedag! Stort grattis till dig! Även om du driver mig till totalt vansinne (finns fler i butiken som gör de Christopher) minst en gång om dagen! Grattis killen denna dagen är din!

Snart på jobbet!
Så vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar