torsdag 31 juli 2014

12 timmar kvar!

Sen får jag äta mat igen, eller ja jag får väl äta när jag vill. Men jag har klarat 108 timmars fasta på bara vatten. Något jag var påväg att ge upp i måndags! Tror att om jag inte varit så koffein beroend så hade de nog varit väldigt mycket enklare! Men de har tagit galet mycket på den lilla energi jag haft så usch, inte mer energidrycker för mig på väldigt länge, fettkaffe får räcka någon gång om dagen.  Coolt nu i morgon om jag blir typ pigg av kaffet. De vart ju ett tag sen. 😀

Maten imorgon kommer vara små portioner med äggsås och kokt torsk!  Hur gott som helst. Ska försöka äta några gånger. Problemet är att jag måste laga skiten idag. De känns lite som om de inte finns någon rättvisa i världen ibland. Idag är en sån dag! Men som sagt sen blir de sova sen mat! Alltså de kommer vara så gott! Är verkligen hungrig nu!

Sl levererar förseningar delux idag, tack för de! Ni är underbara!

Men hem kommer jag nog någon gång, då blir de nog sova och laga mat imorgon innan jobbet istället! Så blir de för trött ja de är jag! Helt dag på jobbet och väldigt lite mat de senaste. Så hoppas jag att energinivån kommer öka som aldrig förr imorgon! Så livet kan bli som vanligt igen. Två jobb dagar sen ledig två, ska bli lite skönt. Tvätta och städa. Sola ska jag göra och gå ut och gå!! Ja njuta lite av tillvaron, de behövs de också ibland. Lite egentid rensa hjärnan lite. Skönt att göra de ibland faktiskt.

Snart hemma, så blir de lite häng framför tv, sen sova tidigt. Upp och laga mat imorgon innan jobbet.
Så vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar