torsdag 31 juli 2014

Mindre än 24 timmar kvar!

Lovar att detta kommer vara som världens nedanförsbacke! Suget efter koffein är inte mer än att de skulle vara gott med en fettkaffe känner inget behov, eller att jag kommer dö om inte jag får en celsius vilket jag kände i måndags och tisdag samt halva gårdagen. Så nu blir de max två kaffe om dagen inga celsius på väldigt länge. Dags att rensa bort alla onyttigheter och börja träna på riktigt! Ska som sagt upp till min pt i augusti där vi ska slå våra kloka huven ihop. Sen får vi se vad de blir! Svårt att tro något annat än awsome då vi båda är awsome! 

Tre jobb dagar kvar sen ledig två. Skönt med lite ledigt ska storstäda lägenheten tvätta och storhandla de är vad jag ska göra, vila lite och spåna lite till på föreläsningsmatrialet, måste börja öva lite snart, så jag vet vad och hur jag ska ändra. Hur mycket av mitt liv och så vidare som ska vara med!

Snart på jobbet, dags att tagga till ordentligt, sista dagen på månaden och tänkte avsluta den bra!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar