onsdag 30 juli 2014

Påväg hem!

Sova tidigt känns de som med hopp om att jag ska orka gå ut och gå imorgon! Under dagen har fastan ändrat from. Huvudvärken försvann, och då kom hungern, kanske inte var smartast av mig att stå och göra klart mitt kostschema till tävlingen idag, Shit vad hungrig jag vart när man skrev om tillagningen och vad man skulle äta. Inte lätt de där. Har har som mål att klara tills fredag morgon, men skulle de bli outhärdligt imorgon kväll så bryter jag den då, har ju ändå kört i fyra dygn då, men de kändes bättre allt eftersom idag så jag tror att den sista dagen inte blir lika jobbig. Skönt att vara fri koffeinet, har även bestämt mig för att de blir inge celsius på ett bra tag, utan de får bli fettkaffe och svart kaffe helt enkelt! Inte 15 koppar om dagen utan någon lite då och då! En till frulle och en efter lunch. Sen får de vara bra! För så beroende tänket kaj inte bli igen!

Tävlingen på instagram avgörs ikväll på ig kontot lchfkostfunkar,  ska bli kul att se vem/ vilka som vinner. Vinnarna dras imorgon och informeras på förmiddagen! 

Snart augusti och då blir de pt (www.christianhavi.se) frågor och svar på bloggen. Men mer om de sen!  Snart hemma dricka lite vatten och sen sova!

Vi hörs imorgon! Så är de bara ett dygn kvar!!  Trodde inte jag skulle klara de!

Hörs imorgon!
Nattinatt när ni ska sova!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar