onsdag 30 juli 2014

Mindre än två dagar kvar!

Tror de värsta är över nu, hade inte värsting huvudvärk utan bara lite som knappt känns, så nu är de bara nedförsbacke kvar till målet, fredag morgon runt 8:20 har de gått 108 timmar sen jag drack någon typ av koffein eller mat. Ni anar inte hur gott de kommer bli med mat sen. Och kaffe!! Tror jag ska köra en fettkaffe med ägg och smör mosat. Mums!! Men som sagt de är fredag de, nu är de onsdag och jobba, efter jobbet blir de sola lite solarium mest för att jag inte är ledig och kan sola ute. Tänkte även om energi är på topp ikväll ta en skön kvällspromenad, då jag inte gått på två dagar nu så kan de vara skönt. Behöver ju inte gå två mil men en timma eller så tror jag kan bli skönt!

Dags att bege sig mot tunnelbanan och jobbet, alltså dags att tagga till. Med lite skön musik bara så ska de nog inte vara några problem! Hoppas på sköna sköna kunder idag.

Vi hörs senare!
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar