lördag 2 augusti 2014

Mot jobbet!

De sköna med att jobba helg är att de är inte så långa dagar, man slutar 18 så man hinner typ göra något efter jobbet. Tänkte sola solarium idag, eftersom jag missat massa timmar i solen som alla andra fått, sen imorgon blir de sola iallafall två timmar lika på måndag. För då är jag ledig. Ska träffa upp en tidning för intervju på måndag eftermiddag! Spännande! All publicitet är bra publicitet! Så är de, sen får vi se vad de leder till, de vet man ju inte.

Nästa helg är de dags att träffa släkten, mamma och pappa har ordnat detta, då min farmor skulle fyllt 100 år i år så gjorde dom de till en liten kul sammanstrålning! Trevlig att träffa släkten, sen bär de av mot borlänge. Vara där och ta han som mina vänner lite, sprida lite kärlek och träffa min pt och brainstorma loss. De ska bli kul! Men först jobba lite ledig två, jobba två. Sen så bär de av på äventyr.

Så nu fokus vilja inställning!! Utan koffein, den är inte lätt, men vem sa att livet är lätt då??!  Ha ha inte jag och jag tänker aldrig bli beroende av koffein igen de vill jag lova! Inte värt de någonstans! Sen hur skönt kommer de inte kännas den dagen man vaknar upp super pigg utan varesig kaffe eller celsius i kroppen!  De kommer bli hur bra som helst! 
Nu är jag som sagt snart på jobbet!
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar