måndag 18 augusti 2014

Snart framme i Stockholm

Och de verkar vara sol sol sol , älskar de. Då blir de en riktigt lång promenad i eftermiddag när jag kommer hem innan maten.Har inte en aning om vad jag ska laga men något gott lär jag nog kunna hitta på! Annars finns de ju alltid ägg. Eller så blir de de 48 timmars fasta, ett alternativ till att slippa laga mat, om fantasin tryter!

Mitt vatten tog slut nu, inte kul. Speciellt om man är törstig vilket jag är tydligen nu, tvångstankar delux på mig, bara för jag inte har något vatten nu så är man ju extra törstig! Extra extra jätte törstig!

Ska kanske lyxa till de med en kaffe sen när jag kommer hem innan promenaden, eller så blir de bara vatten, vi får se man känner sig lite skönare efter promenaden om de inte är koffein baserad, de känns mer äkta svårt att förklara vad jag menar, men man känner sig lugnare på något sätt när man är klar. 


Home sweet Home nu är de inte många minuter kvar till jag är framme!! 
Vi hörs senare! 

Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar