onsdag 6 augusti 2014

Semester semester i love you!

Ska bli hur skönt som helst de här, hem till mamma och pappa, bror och brorsbarn! Ett litet snabbt affärsmöte men annars ledig och träffa resten av släkten på lördag, den åt pappas håll. Min farmor skulle fyllt 100 år på fredag om hon levt, hon blev 96 år inte så illa vill jag lova. Så då fixa mamma och pappa till en släktträff till minne av Farmor Lisa! Sen att de är kul att träffas lite då och då!

Nu ska jag hämta mammas nya simkort telefon blev hemskickad! Kommer typ fredag eller måndag!  Mamma blev med S4.

Snart dags att bryta fastan ska bli gott men kött och smör, kommer göra lite så de räcker som färdkost imorgon så dom serverar frukost men den är inte Thess anpassad alls!  Typ bröd och apelsinjuice ja skit helt enkelt, så jag gör min egen! Sen blir de att börja knåpa lite med mitt framtidsprojekt så de blir klart och blir som jag vill ha de. Bygga grunden helt enkelt! De kommer bli hur bra som helst.

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar