onsdag 6 augusti 2014

Då kör vi!

Sista jobbdagen innan semester! Samt fasta dag, kommer bli en awsome dag! Sen för att skryta lite till så lyckades jag förra månaden få 100% mysteryshoping (tror de stavas så) vilket efter tre år äntligen gav mig guldbricka!!  Så de är ju bara att njuta och trycka när mms är i själva flowet. Så nu har jag skrytit klart för mig idag, kanske vi får se, hinner säkert med lite till innan dagen är slut.

Morgonpromenaden gick som en dans idag också, hur skönt som helst. Sen vart de en sväng till solariet då jag inte får ligga i solen och njuta men de gör inget, hellre 20 min i solariet än flera timmar bara pressa, pallar inte de. Bada och sånt inga problem men bara ligga still ouch inget göra, blir ju knäpp efter typ 10 minuter! Nej de är inte min grej. Men solariet är 20 min och de är klart! Helt awsome!

Men nu är de jobb som gäller!  Vi hörs senare!

Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar