onsdag 6 augusti 2014

Nej men varför göra allt i god tid!

De är ju dumt, då behöver man ju inte panik packa, färga håret och packa lite till, gå igenom har jag glömt något, får inte glömma laddaren i morgon. Snart duscha så slipper jag de klockan 04:15 för då ringer klockan, och då ska jag stila till mig lite och packa de absolut sista laddare tandborste och frukost samt datorn! Får inte glömma den! Då fallerar halva semestern, ska ju jobba lite med den, om vi är vänner. Idiot Windows 8, jag fattar inget! Helt hopplöst men nu måste jag börja fatta så de är bara att sätta igång!

Dags att duscha så man iallafall kan få några timmars sömn, fundera på att få ut och gå innan men kände att då kunde jag ju lika gärna skita i att sova, så jag hoppar de! Får försöka äta så lite kolhydrater de går imorgon, så kompensera de utebliven motion!

Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar