torsdag 7 augusti 2014

04:15 är bra tidigt kan man tycka!

Men de gick de också, har förhoppningsvis inte glömt något, men de märker man väl! Åskar som aldrig förr gör de i Stockholm, så man lämnar ett grått och regnigt Stockholm bakom sig med hopp om att de blir sol dit jag ska. Men de är ju inget jag eller någon annan kan styra över! Så vädret får bli vad de vill.
Snart frukost på tåget, jag fixa min egen jag, ägg smör och ost! Hur bra som helst. För de man får är nog mest kolhydrater. De var de förra gången iallafall! Men vi får se, man vet aldrig. Tänk ägg och bacon till frukost på tåget. De hade ju varit en förträfflig frukost, och säkert lite dyrare men hälso mässigt skulle de bli billigare i längden. Men tills den dagen så blir de att ta med egen frukost och mat för att vara säker på vad de innehåller.

Ska fixa lite med min platta, då den förmodligen ska säljas snart, har insett att jag har ingen användning av den. Ska kolla om de är något i den annars fabriksåterställa den. Ska ju börja jobba mer med datorn mest för att lära mig den och i framtiden så kommer jag använda den mer. Så jag måste de helt enkelt. Ska försöka vila lite nu innan de är byte till buss!
Men vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar