torsdag 7 augusti 2014

Hålan som gud glömde!

Här har de inte hänt så mycket känns de som, allt är sig likt. Nu vet jag att jag snart ska åka härifrån, men jag har nog inte pallat att veta att jag skulle bo här resten av livet. De händer ju inget, nu sätter  bokstavskombinationen igång som aldrig förr, bara tanken på att allt stänger 18, ja de gör inte saken bättre! Hur klara jag av att bo här innan??  Fattar inte de, vad gjorde vi när de stängt?? Jo nu vet ja, jag jobba natt då kan vara därför man inte kände av de på detta sätt som nu. För när de stängde då börja man jobba. Ja där ser man. Fattar inte varför de är sån ångest att komma hit? Men de är allt utom glädje i denna håla, tur man inte behöver vi här! Men två gånger kommer man vara här under typ 2 timmar så de får gå!
Ska förena nytta med nöje, och ja ett litet "affärsmöte" när jag ändå är här. Inför framtiden, se om han är intresserad av mitt förslag. Nu kommer de inte hända så mycket just nu, men bollen har börjat rulla. Så de är ju bara att haka på liksom!

Vi hörs senare!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar