tisdag 12 augusti 2014

Morgonpromenad fixad!

70 minuter i solen, helt galet skönt. Varje gång lika underbart när man är klar, de är de där innnan som kan vara lite jobbigt, för de är ju skönare att ligga kvar i sängen och bara sova lite till, men sen när man väl kommer tillbaka efter en skön promenad så är de betydligt mycket skönare känsla än att ha sovit dom där 70 extra minuterna. Så tycker jag iallafall sen kan jag ju inte svara för vad andra tycker och tänker, sen blir de väl som allt annat en vana, man är van med att rensa hjärnan på morgonen och fundera ut massa bra saker och få underbar sol energi på morgonen, de är nog lite de som blivit min drog i de hela.

Fasta idag, fram till klockan 18 då blir de baconlindad kyckling tänkte jag med beasås och currysmör. koka lite broccoli till resten av ligan och bara kycklingen och smöret till mig. försöker verkligen ligga så nära noll på kolhydrats intaget de bara går, för att få maxad ketos förbränning, Men tänkte ha en "ätar" dag i helgen. Då jag naturligtvis inte äter massa skit, men extra mycket av allt. Sen även lite grädde och hallon, just för de är sååååååå gott!

Imorgon ska jag träffa min Pt www.christianhavi.se om allt går som de ska, lite nervös faktiskt, tänk om jag är ett hopplöst fall som inte kan fixa en fit kropp, tänk om de inte kommer gå mitt mål, "den perfekta kroppen"
(jag var,jag är, jag ska från vänster till höger på bilden) 
  Den bilden till höger, nu vet jag ju att jag ALDRIG kommer kunna få exakt den kroppen, då hon är typ 1,60 och jättelite, jag är något större än henne, men kroppsformen de är den jag vill ha. coolt med rutor på magen, och när man ser musklerna på armarna och ryggen. Ja detta är ju mitt mål, sen får vi se hur de går. Men vet ju att jag har en av dom bästa som ska lära mig hur jag ska göra för att komma dit jag vill. Detta är vad som kommer hända under hösten i mitt liv, träna träna träna. Men de är de ända sättet att nå sina mål. Sen naturligtvis även leva lite och jobba på mitt sidoprojekt "lchfkostfunkar" på instagram. Dr de nu är en tävling igen. Nu lottar jag ut 3 par armband gjorda av mig, om jag får säga saken så är dom hur snygga som helst!

Tävlingsreglerna finns på instagram kontot lchfkostfunkar in och följ vet jag! Mycket inspiration finns redan på sidan och mer kommer! De viktigaste är att man #lchfkostfunkar på sina före och efter bilder med viktminskning med lchfkost, sen publiceras dom allt efter som på den sidan. 

Nu blir de duschen, får snart lite finbesök av Pisa! Då blir de kaffe och snacka skit som gäller i några timmar. Sen får vi se vad som händer! Vädret vill ju inte riktigt som jag ville, men så är de att ha semester men kan inte få allt och de kanske inte skadar att ta de lite lugnt ibland också, inte bara härja runt som man gör om de är fint väder ute! Jag hann ju iallafall med att gå innan regnet kom. Inte för regn har hindrat mig förut, men de är lite trevligare att gå när solen lyser på en! 

Vi hörs senare! 
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar