måndag 11 augusti 2014

Lägg dags!

De är ju en dag i morgon också, då vill man ju vara lite pigg och orka göra lite saker. vet inte riktigt vad än men de lär vi nog snart komma fram till. Kanske en fika på stan? Eller en sväng förbi min tatuerare. Säga hej måste man ju, men får så snäll vänta lite till med tatueringar då jag vill att ärret läkt helt först! Men sen blir de att göra klart höger armen iallafall.

Har kommit på att jag ska uppfinna något slags skydd mot skavandet mellan byxor och bäckenbenet. för  de gör ont!! Fattar inte att ingen kommit på detta innan, kom igen nu. De gör ju skit ont, måste ju gå och typ fixa som axelvaddar men på byxorna så de slipper skava liksom kan inte vara normalt de här! Jag vet de är ett i-lands problem, men ändå varför ska man gå omkring och ha ont för?? Jag ska fixa detta problem. Då man inte har råd att köpa Freddy byxor hela tiden så blir de har hitta en lösning till jeansen.

Nej gott folk! nu ska här sovas!

Hörs imorgon!

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar