måndag 11 augusti 2014

Den här måndagen gick ju fort!

Vet inte vart tiden tog vägen idag, men har iallafall hunnit med att göra vinsterna till instagram tävlingen på instagramkontot lchfkostfunkar. Fick hjälp av världens bästa Tim tack för all hjälp.

Tävlingen håller på till onsdag kl 24, sen drar vi tre lyckliga vinnare av tv sjukt snygga armband gjorda av oss! :)

Blir nog lite film mys ikväll tror jag, känns som en bra ide vi är helt slut allihop, så vila skadar inte, men promenad blir de i morgon iallafall. Så skönt de var idag på morgonen, så samma i morgon, fast längre. ska bli skönt. sen funderar jag på fasta imorgn eller på torsdag till fredag. har lite svårt att bestämma mig, men får se i morgon om jag är hungrig eller inte, är jag inte de så blir de fasta i morgon, då är de ju klart för denna vecka. så behöver man inte tänka mer på de! men som sagt, vi får se. Sen blir de om allt går som de ska träning på onsdag. Hela kroppen, nervös och de betyder jag kommer inte kunna röra mig på fredag! Hahaha helt underbart Christian Havi! :) (www.christianhavi.se) De ska iallafall bli hur kul som helst!! Sen ska de ju hängas en dag också där vi kan brainstorma fram massa kul idéer till framtiden!
Nu ska vi slå våra kloka huven ihop här jag och min vän Monica! Se om de vl








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar