måndag 11 augusti 2014

Dagen är i full gång!

Iallafall för mig, dom andra tröttmössorna här dom sover så sött, men snart blir de väckning, för snart är zucchinibrödet klart och kaffet. Har innan de även hunnit med en skön 50 minuter powerwalk, så nu sitter jag här med en svart nybryggd kaffe som jag tänker avnjuta då jag är värd de! Har nu testa kaffe både med och utan grädde och kommit fram till att utan är godast. Skumt hur man kan ändra smaker för saker och ting, för typ 3 år sen fanns de inte med svart kaffe, fatta mig inte på dom som drack de? nu sitter man här och dricker de. Intressant hur jag även vet att när "folk" snacka om smör och ostrullar, hur kunde man äta de hur "äckligt" som helst, men man kommer till en gräns i lchf livet, där de helt plötsligt blir gott. De liksom vänder på något vis och man fattar inte hur man kan ha missat detta goda, för jag vet de låter bra konstigt ost och smörrullar, en ostskiva och en klick smör rulla ihop och njut!Tror de är när koppen går över i total ketos förbränning som den får begär av fett helt enkelt, Den behöver inte energi och kroppen vet då att de kommer från fettet, smör och ost.
 Nu är zucchinibrödet klart dags att stila till sig, snart och gå ner på kupolen, ska fixa med tävling på instagram idag, lchfkostfunkar kontot. håll utkik. Kommer bli en kul tävling.

Vi hörs lite senare!

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar