måndag 11 augusti 2014

Framme i Borlänge.

Skönt att vara här och bara vara en stund, en sån skön dag vart de idag. träffa den sensate familjemedlemmen i familjen Öster 


Och naturligtvis Charlie älskade Charlie, han vart lite sur när jag gosa lite med lilla bäbisen, men de gick över nu på kvällen. 

Imorgon ska jag och Tim göra vinsten till nästa tävling på insatgram kontot @lchfkostfunkar som kommer att presenteras där imorgon under dagen , ni får hålla utkik. Kommer vara lite roliga vinster! 

Annars så kanske om jag känner för de så en morgonpromenad skulle sitta fint, var ju några dagar sen sist, man blir ju lite extra lat tydligen när man har semester, men träningskläderna är med så de finns ju inte så många ursäkter till att jag inte skulle kunna gå ut på en morgonpromenad imorgon, mer att jag är lat och inte orka. Sen kanske man kan tycka att under semester så kanske man kan vila lite, men nja lite okej, men inte hela semestern, kom igen nu. så imorgon är de jag som går ut och går innan frukost! Där var de bestämt! :) 


Fick artikeln skickad till mig idag, och gud vad bra skrivet, hon har verkligen fångat mig, och allt jag sagt. ska bli kul och se vad alla andra kommer tycka i januari när den släpps. Kul att man kan få till de så. :) Mer information längre fram! :) 

Nu ska jag försöka sova lite så man orkar upp imorgon och göra de ska göras innan frukost! 

Vi hörs under dagen i morgon! 
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar