tisdag 19 augusti 2014

Lunch.

Satt som ett smäck de! Baconlindad kycklingfilé med kryddsmör(lökpulver vitlökspulver och cheyenne peppar) de bästa med smör är ju att man kan smaksätta med vad du vill! Curry vitlök lök peppar paprika bara naturellt spelar ingen roll smör är gott i alla former, jag älskar smör! 

Känner att de är lite mycket i mitt huvud just nu, man försöker verkligen att koppla bort de mesta när jag är på jobbet, men instagram måste uppdateras och även blogg, tur man har de jobb man har så man hinner de också.

Har övat och stå på ett ben idag på jobbet, jag har sämst balans jag lovat helt keff. Men övar man blir de ju bättre!! Övning övning övning! Ska klara de när jag kommer till min Pt nästa gång! Ska även känna mig trygg i att titta in i spegeln. Idag hoppas jag att jag får göra sönder vågen!!  Mycket kul ska de bli de vill jag lova!

Nu ska jag tillbaka till jobbet.
Vi hörs senare!

Kram
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar