tisdag 19 augusti 2014

Efter maten idag ska vågen göras sönder!

De ska bli hur kul som helst, ska lägga upp bilder och film lovar kanske inte ikväll men imorgon på morgonen kommer de, ska bli kul och skönt. Slippa denna negativa jag har haft ett bra tag nu. Tack igen Christian (www.christianhavi.se) för min hemläxa! Nu blir de att kolla sig i spegeln och se när kläderna blir förstora. Hoppas dom blir hur förstora som helst!

Alltså helt ärlig vad Stockholm är vackert. Jättedålig bild när man står på tunnelbanan och tar kort, men de är så vackert jag älskar Stockholm!

De är något med himlen och alla hus vatten. Helt underbart!

Var tvungen att äta lite mellanmål idag, de här verkligen inte till vanligheterna då de inte brukar behövas, men idag behövdes de. De bästa med dom flesta caféer är att dom har smör (bregott) och ost vilket är en helt kanon mellis, fyra ostskivor och tre bregott potions paket prefekt, om man känner att energinivån börjar tryta vips så är man på gång igen!
"festa loss" med en alovera diet idag. Den är god, kanske lite söt för min smak. Sen ett skit sötningsmedel i den men något gång ibland tycker jag man kan ja de som ett "treat" annars är de bästa som finns vatten!

Nu har vi ätit lite mat köttfärssås men Fettuccine kan man köpa på mm sports (www.mmsports.se) eller i butik om man bor i Stockholm Göteborg Malmö Eskilstuna och Borlänge


 Mindre än 0,5g kolhtdrater/100g Hur bra är inte de då. Typ hur bra som helst! 
har nu äntligen gjort sönder den där jävla vågen. Är faktiskt stolt kolla. Lyssna på min roomies lilla skrik hahaha 




JAG DÖDA DEN!!
Hoppas nu att man kan slappna av nu i huvudet när de kommer till vågen iallafall. 

Hoppas ni kan se filmen, hoppas den funkar. Nu ska jag bara få fram hur man lägger upp filmer på instagram som redan är filmade? Går de ens? Ja de märker vi.

Galet tröt så de blir sova som aldrig förr vilken sekund som helst nu vill jag lova. super trött med lite huvudvärk. Hoppas på att kunna sova bort de. Vakna tokpigg och ut på morgonpromenad. klockan är ställd på 05 sen kanske de blir en snozz eller två, men upp ska jag och ut och gå ska jag.

Nej kära vänner bekanta och andra följare. Nu är de dags att ta kväll.

Vi hörs ju i morgon igen.

Nattinatt underbara ni!

Kram kram
Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar