onsdag 20 augusti 2014

Mot jobbet!

Missar tunnelbanan idag igen, får då in på sl appen och de visar sig att dom ändrat tider, kom igen! Borde man inte informera resenärer om de?? Även om de är en minuts ändring så är de bra störande att missa den med en minut! Men nu vet jag iallafall.

Har lyckats fixa till stans skavsår på höger foten. Ville lite kapa av foten när jag var ute på morgonpromenaden idag.  Men de gick men idiot ont. Och inte tala om hur ont jag har nu! Som min käre bror brukar säga "är huvudet dum får kroppen lida" men vafan aldrig vila är ju lite av mitt motto! Sen är de ju inte någon dödlig utgång på skavsår så de är bara att kör! Skrolla förbi om du är känslig!
Så ont har jag!

Dags att tagga till lite inför jobbet nu, skit väder ut brukar betyda bra dag med ett bra kund flöde. Vilket gör jobbet riktigt kul. Fasta dag imorgon så ikväll blir de kyckling eller köttfärssås och sen är de minst 24 timmar utan, kanske ska köra en 36 timmars. Mest bara för skoj skull! Vi får se, om jag är hungrig eller inte!

Frukost vart 4st gräddost skivor med smör på! Fett fett fett som ger energi energi energi. Bästa som finns!

Kändes helt underbart när jag vakna upp idag och bland de första jag såg var en väldigt sönderslagen våg. Kändes väldigt skönt i båda hjärtat och huvudet. Inga tvångstankar att man måste väga sig. Eller ångest över att när jag väger mig så händer inget! För nu spelar de inte så stor roll, jag kan ju ändå inte väga mig! Nu blir de spegeln som gäller!


Snart framme! Tagga tagga tagga.
Vi hörs senare!
Kram
Thess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar