tisdag 19 augusti 2014

Hur förvirrad kan man bli.

Påväg i tid till tunnelbanan, kommer halvvägs inser crap glömt sl kortet och alla andra kort också, dom hade inte gjort något men planka nja, inte min grej, tillbaka hem hämta korten och precis när jag går ner för trappan till tunnelbanan, då går den. Vi snackar 20 sekunder, och bara för att få var de i väldigt god tid idag, de brukar ju inte hända annars!

Mot första jobbdagen efter en skön och kreativ semester, tackar alla inblandade Mamma Pappa Bror brors underbara barn Camilla Monica Tim Fannie Max Jens Sofie barnen Madde dessie Andreas Pisa Peter barnen och framförallt min pt (www.christianhavi.se) de här kommer bli så sjukt bra så de finns inte!


Snart framme på jobbet dags att tagga till ordentligt, fettkaffet intaget efter morgonpromenaden som var hur skön som helst! Solen i ansiktet och livet är underbart!

Vart dock lite jobbigare än väntat att komma upp, men de gick ursäkterna bet inte på mig idag heller. Tur att jag vinner över mig själv varje gång! Haha.

Hoppas på lite roliga svar på mail under dagen om inte iallafall under veckan, hade varit sköt om sånt här som sponsorer började rulla lite också! Ska under torsdagen skriva en mall som man kan maila ut till företag man skulle vilja ha ett samarbete med!

Nu är jag framme vi hörs senare!

Kram kram
Thess











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar