lördag 16 augusti 2014

Lite funderingar under promenaden!

Varför får man alltid lite skäms ångest när man skryter om sig själv, om man är bra på något eller gjort något utöver de vanliga. just när man lägger upp skrytet på instagram eller facebook då känns de fint, men sen tar de inte många minuter fören skäms ångesten springer i fatt en.

 Att lägga upp andra människor som lyckats på min instagram sida lchfkostfunkar har jag inga problem med, men på mig själv den är jobbigare. Känns löjligt att lägga upp bilder på mig själv, samtidigt som jag vet att de är jättemycket följare som vill se alla före och efterbilder.

Men man måste väl lära sig att de inte är fult att skryta om sig själv, samtidigt som jag faktiskt skryter om andra också, så de borde jämna ut de hela lite tycker jag. Men tycker ändå att de är lite löjligt att man inte bara kan stå där rak i ryggen och titta här är jag, jag har gjort de här och jag skäms inte för de jag är STOLT!

En dag kommer nog även jag lyckas med detta och tills dess är de övning som ger färdighet. Ni får stå ut med alla mina bilder, gillar man de inte ja, då får man väl skrolla förbi då. eller sluta följa mig. För jag ska lära mig att kunna skryta om mig själv utan att skämsångsten kommer efteråt.

Dagen har jag inte en aning om hur den kommer se ut, hoppas på lite häng med Mr Pt (www.christianhavi.se) ikväll annars har vi ju hela dagen imorgon. Killen har sån galen energi så de finns inte nästan. Man blir så galet taggad bara man snackar lite med han. Helt sjukt att vissa människor är bäst på sånt, dom är jag ett stort fan av alla dom som taggar och ger energi till andra, jag hoppas jag är en sån, ( jag vet att jag inte är de i alla lägen) men när de är saker jag brinner för! 

Dags att gå igenom duschen efter promenaden sen blir de nog en skön kaffe i solen! 

Vi hörs senare! 

Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar