lördag 16 augusti 2014

Fredagkväll

När man sitter och gäspar när klockan är 22:30 på en fredagskväll, ja då vet man att man att åldern börjar ta ut sin rätt. Fast om man ställer dygnet så att man vaknar kl 7 på morgonen utan väckarklocka så tycker jag de är okej att vara trött nu.

 Sen att jag även om jag är ledig väljer att gå upp den tiden och sen ut och ta en morgonpromenad är ju för de är så skönt att rensa huvudet och få helt ny energi. De gör att man är jättepigg hela dagen. Funderar på att köra lite fasta mellan lördag och söndag, är inte så jättehungrig på dagarna ändå, är mest törstig. eller om man kör i motgon, ja vi får se, har ju fasta två dagar redan typ den här veckan, så de kanske blir måndag istället! 

Monicas tallrik mat, Baconlindad kycklingfilé men broccolimos och currysmör! 

Min tallrik, jag de vart en liten sked broccolimos efter jag ätit upp detta med mer smör! 
Jag älskar verkligen smör, till typ allt. ost och smör rullar, Vitlökssmör,Currysmör, svartpepparsmör ja man kan ju ha vad man vill i sitt smör. Smör är gott! 

Tänkte bara tipsa om en bra filmsnutt att titta på om man har sisådär 45-50 minuter över i helgen, http://urplay.se/Produkter/183317-UR-Samtiden-Naring-for-halsa-och-prestation-Matrevolutionen
Helt underbart, de jag gillar mest med kostdoktorn är att han förklara de så enkelt. Alla pusselbitar man någonsin funderat på vart dom ska sitta faller på plats. Så kolla på den. de är inte så många minuter av ditt liv, ge dom minuterna till dig själv. Lovar du kommer inte ångra dig alls! 

Imorgon är en väldigt oplanerad dag än så länge, men hoppas på att får leka lite med min Pt Christian www.christianhavi.se Havi på kvällen sen heldag med han på söndag de är ju skrivet i sten kan man säga. Då ska nya hemsidan vara färdig planerad också, så jag bara behöver presentera den för han som bygge den, så den kan bli klar snart! 

Nu ska jag sova vilken sekund som helst känner jag, vill ju vakna piss som en lärka och sen försöka sig på en lång lång morgonpromenad! 

Vi hörs i morgon igen. 

Nattinatt när du ska sova! 
Thess


















 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar