fredag 15 augusti 2014

Jo men visst vart de en promenad till slut!

Hann att gå ca 5 min sen vart de totalt spöregn resten av promenaden, (50 min) jag var som en dränkt katt när jag väl kom hem igen, men jag gjorde de iallafall. Så nu slipper jag ha ångest för jag inte varit ute på någon promenad. Inga ursäkter är stora nog för att övervinna mig! ja jag vet jag är lite speciell.

Var och köpte Allt om lchf tidningen naturligtvis, var tvungen kände jag, inte varje dag man är med i den. 
Kan erkänna att de är lite coolt att se sig själv i en tidning. Även om de inte var första sidan jag var med på så var de iallafall precis i början av tidningen. Men när snart så kommer de nog både bli förstasidor och massa annat kul. Jag har en plan och den har jag i huvudet och ska slipas på med min käre Pt www.christianhavi.se på söndag, eventuellt även i morgon kväll. De kommer bli så jävla bra allt så de finns inte ens. Kul kommer vi ha också. Ska lära han att baka lchf knäckebröd, och zucchini bröd tänkte jag. Sen ska vi slänga ihop lite god lchfmat och spåna vidare. 



Vet att kruskakli kan innehålla spår av gluten, men eftersom de görs av skalet på vetekornet så är de naturligt glutenfritt, men spår kan de alltid finnas, nu har ja inte ätit detta på ett tag, så vi får se hur min mage accepterar de?? Fortsättning följer på den! :) 








Vi får höras senare igen!! 

Thess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar